Hop til indhold

Hvor er de billigste IHC komponenter på nettet?


Recommended Posts

Jeg må tilslutte mig ghostrunner, jeg tror ikke du finder det billigere end hos Billig-IHC.Jeg skulle have stumper for 25 - 28 KKR, og modtog et tilbud fra Billig-IHC hvor jeg vurderede at det ikke kunne betale sig arbejde i yderligere prisnedslag.Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har brugt over 100K på IHC komponenter. Jeg fandt den billigste pris hos direkte-el.dk. Send en mail til dem og bed om en samlet pris, så får du priser som er billigere end billig-ihc.Jeg fik også en pris fra Solar med 23% rabat, men de kunne ikke være med.. :blink:

Link til kommentar
Del på andre sites

HejJeg har lige bestilt det hele hos direkte-el. Først forsøgte jeg med at få et samlet tilbud. Prisen på dette var marginalt under den som hos billig-ihc.Derefter tog jeg billig-ihc's priser og forespurgte på de 4% på dem hos direkte-el. Og det var der ingen problemer med.Så min konklusion er (indtil videre) er, at det billigste er at handle hos direkte-el ved at anvende billig-ihc's priser og så få de 4% rabat ved direkte-el's prisgarenti.Jeg gad godt vide størrelsen på direkte-el / billig-ihc's avancer? Er der nogen der ved hvem der tjener penge i værdikæden? Det er vel LK som scorer langt det meste, eller hvad?mvh Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har netop idag bestilt for knap 32.000 kr. og valget faldt på Billig-IHC for eminent service.Jeg hentede tilbud hos Billig-IHC og et par andre. Billig-IHC var billigst, hvorefter jeg forelagde dem Netsalg EL&VVS prisgaranti på 5% af listeprisen. Billig-IHC var til at handle med og jeg mente også at de skulle have ordre, da de havde hjulpet rigtig meget, også med en speciel vejsløjfedetektor som der kan læses om, i en anden tråd her på siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har bestilt og købt alt mit hos www.direkte-el.dk ! Send dem mail, så går de 4% under den billigste konkurrent. Men først og fremmest så yder de kanon service. Jeg har skulle bruge dele i udlandet, ingen problem de blev bare sendt der. Ting som man normalt ikke kan købe i LK's sortiment - ja dem har de skaffet også.De holder hvad de lover, og ting bliver leveret til tiden. Jeg har ikke have negativ oplevelse med dem endnu, og jeg har købt en del der.

Link til kommentar
Del på andre sites

h2o skrev:

Jeg har bestilt og købt alt mit hos www.direkte-el.dk ! Send dem mail, så går de 4% under den billigste konkurrent. Men først og fremmest så yder de kanon service. Jeg har skulle bruge dele i udlandet, ingen problem de blev bare sendt der. Ting som man normalt ikke kan købe i LK's sortiment - ja dem har de skaffet også.De holder hvad de lover, og ting bliver leveret til tiden. Jeg har ikke have negativ oplevelse med dem endnu, og jeg har købt en del der.
Som jeg forstår det, var det blot at delene skulle leveres i udlandet.? :-)
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok