Hop til indhold

Master Slave


Mandrup
 Share

Recommended Posts

Som jeg forstår er det muligt at bruge en viewer som master og en u/view som slave.

 

Dog vil man ikke kunne bruge view, på den uden view.

 

Så jeg tænkte på at bruge den u/view, til indgange og den med viewer til udgange. Så vil jeg vel stadig kunne have fuld udnyttelse af viewer udgangene, men ikke kunne læse indgangssignalet. Men dette er vel også fint?

 

Og hvordan med programmeringen når man skal programmer 2 controller? Umiddelbart som jeg kan forstå skal de programmeres hvert for sig, men hvordan får man den så til at samarbejde. Hvordan ved marster at en udgang skal sættes når det kommer et signal ind på slave?

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak forsvaret.

 

Endelig fandt jeg det i manualen 2.1.

Jeg troede det var lidt mere smart, at controller imellem bliver forbundet med bus og man selv kunne bestemme om en indgang skulle være ind eller ud(bidirectional).

Så det ville være op til programmøren om en klemme skulle være 16 ind- eller udgange.

 

Så som jeg forstår det, hvis man har en viewer til at styre stueetage og en u/viewer til 1. sal. Så er det muligt, at bruge vieweren(brugerfladen for Ipad, se udgangs status mv.) for stuen, men ikke 1. sal?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok