Hop til indhold
  • 0

Pir Og Lysdemping


Howard Olsen
 Share

Spørgsmål

Hei :)

 

Jeg har flere rom med pir som slår på lyset, hvor jeg også har wireless dimmer. Når jeg forsøker å justere lyset med trykknappene justeres det alltid tilbake til innstilt scenarioverdi på PIR styring...

Er det noen av dere som er så snille og vil se over visualfilen min :)? Det gjelder hovedsaklig rom Entre, Bad lite og WC 2 etg

sandbankencurrent.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Howard.

 

Prøv om vedhæftede hjælper på dit problem. (man kan ikke teste Wireless dimmere i simulering)

 

Det er vigtigt at man forbinder tilbagemelding (lysindikering/lys indikasjon) fra de wireless dimmere til de funktionsblokke som styrer dimmeren, så de ved om dimmeren er ON/OFF.

 

Jeg har forbundet tilbagemelding på alle dine Wireless dimmere.

sandbankencurrent_1.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hei Torben

 

Tusen tusen takk for hjelpen! du har nesten reddet samboerforholdet da min kone har irritert seg MYE over akkurat dette :)

Det virker supert!

 

Kan jeg være så freidig å spørre deg om å se over "Brann" også..? Der mistenker jeg en koblingsfeil rent praktisk med kablingen, men veldig fint om du kan utelukke programeringsfeil...

Problemet er at man etter å ha trykket "reset-knappen" begynner alarmen å gå etter nedtelling. Det ser ut som den bryter strømmen på melderne slik den skal gjøre i simulering..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok