Henrik Thøgersen Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Hej Har pt. en simpel Wireless Ihc styring af min hus...Bliver stille og roligt udbygget og mere avanceret med tiden... Programmerer selv så skal lige lære de forskellige funktioner.. pt. her jeg firmware 2.7.166 og det kører...Så hvorfor skal jeg lige opdaterer ? hvad er jeres bud... Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 19, 2013 Rapporter Share Besvaret November 19, 2013 Man kan selvfølgelig argumentere for, at det ikke er nødvendigt at opgradere firmwaren, hvis det kører upåklageligt med den nuværende.Omvendt kan man jo sige, at der må være kommet en ny firmware af en eller anden grund. Det kan evt. være fundne fejl eller nye features. LK er desværre ikke for gode til, at komme med informationer om hvad der er rettet.Jeg opdaterer altid selv til nyeste firmware når de bliver frigivet - det koster jo ikke noget.2.7.168 er Java certifikatet opdateret : LINK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret November 21, 2013 Rapporter Share Besvaret November 21, 2013 Samme her, jeg kan slet ikke lade være med at opdatere, selv om det egentlig kører som det skal :-) /Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Rasmussen Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Jeg vil egentlig gerne opdatere min, men kan ikke finde firmware loaderen, kan nogen hjælpe.. Sorry.. har fundet svaret.... den er på CD....Beklager... /Klaus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Thøgersen
Hej
Har pt. en simpel Wireless Ihc styring af min hus...
Bliver stille og roligt udbygget og mere avanceret med tiden... Programmerer selv så skal lige lære de forskellige funktioner..
pt. her jeg firmware 2.7.166 og det kører...
Så hvorfor skal jeg lige opdaterer ? hvad er jeres bud...
Henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts