Hop til indhold
  • 0

Problemer Med Login Via Browser


Philip1354922236
 Share

Spørgsmål

Hej.

 

Har lidt problemer med at logge på min controller via min browser over lan.

Når jeg skriver ip adressen på controlleren kan jeg sagtens få fat i den, men når jeg så f.eks trykker på "LK IHC administrator" Eller "LK IHC SceneView" for jeg en fejlmeddelelse hvor der står følgende:

 

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<jnlp spec="1.5" codebase="http://192.168.1.3" href="jws/sceneview.jnlp">
<information>
<title>LK IHC SceneView</title>
<vendor>Lauritz Knudsen</vendor>
<homepage href="http://www.lk.dk"/>
<icon kind="default" href="http://192.168.1.3/images/icon_main_LK.gif"/>
<icon kind="splash" depth="24" href="http://192.168.1.3/images/splash2_LK.jpg"/>
<offline-allowed/>
</information>
<security>
<all-permissions/>
</security>
<resources>
<j2se max-heap-size="512m" version="1.5+"/>
<jar href="jws/clients.jar" main="true" version="2.7.166"/>
<jar href="jws/resources.jar" version="2.7.166"/>
<jar href="jws/jnlp.jar" version="2.7.166"/>
<jar href="jws/xercesImpl.jar" version="2.7.166"/>
<jar href="jws/xml-apis.jar" version="2.7.166"/>
</resources>
<application-desc main-class="com.schneider.utcsclient.sceneview.MainEntryPoint">
<argument>LK</argument>
<argument>da</argument>
<argument>DK</argument>
<argument>https://192.168.1.3</argument>
</application-desc>
</jnlp>
 
Det har virket, og har ikke ændret noget. Nogen der kan hjælpe med hva der er galt, se evt skærmprint som er vedhæftet...:)
 
Har prøvet både i IE og Google Chrome.
 
 

 

post-1526-0-90503900-1381342075_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tror måske det er samme problem jeg har, kan lige pludselig ikke komme i kontakt med min controller  :S..

Har siddet og fiflet lidt med at få den sat op til at kunne tilgå den over nettet, men det eneste jeg har ændret er portene til henholdsvis 83 og 4430, men havde kontakt med den efter dette også.

 

Kan kun komme i kontakten med den gennem viewer, og der kan jeg sagtens hente og sende projekter over LAN, men skriver jeg IP-adressen sker der ingenting,

og prøver jeg at åbne serviceview, administrartor osv. får jeg denne fejl:

java.net.ConnectException: Connection refused: connect
    at java.net.DualStackPlainSocketImpl.connect0(Native Method)
    at java.net.DualStackPlainSocketImpl.socketConnect(Unknown Source)
    at java.net.AbstractPlainSocketImpl.doConnect(Unknown Source)
    at java.net.AbstractPlainSocketImpl.connectToAddress(Unknown Source)
    at java.net.AbstractPlainSocketImpl.connect(Unknown Source)
    at java.net.PlainSocketImpl.connect(Unknown Source)
    at java.net.SocksSocketImpl.connect(Unknown Source)
    at java.net.Socket.connect(Unknown Source)
    at java.net.Socket.connect(Unknown Source)
    at sun.net.NetworkClient.doConnect(Unknown Source)
    at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source)
    at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source)
    at sun.net.www.http.HttpClient.<init>(Unknown Source)
    at sun.net.www.http.HttpClient.New(Unknown Source)
    at sun.net.www.http.HttpClient.New(Unknown Source)
    at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getNewHttpClient(Unknown Source)
    at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.plainConnect(Unknown Source)
    at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.connect(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doRequest(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doGetRequestEX(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.checkUpdateAvailable(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.isUpdateAvailable(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.getResource(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.getResource(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Launcher.updateFinalLaunchDesc(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Launcher.prepareToLaunch(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Launcher.prepareToLaunch(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Launcher.launch(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Main.launchApp(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Main.continueInSecureThread(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Main.access$000(Unknown Source)
    at com.sun.javaws.Main$1.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
 

Har desuden prøvet fra 3 forskellige computer uden nogen forskel :/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

@Philip: det virker mest som om at dine jnlp filer ikke længere er associeret med jws i Windows 7. Prøv, som Gilbert foreslår, at starte jnlp filen direkte med jws.

 

@Mikael: Jeg tvivler på at det er samme problem - qua jeres forskellige printouts og så det faktum at du har ændret dine portnumre. Du skriver

"Kan kun komme i kontakten med den gennem viewer, og der kan jeg sagtens hente og sende projekter over LAN, men skriver jeg IP-adressen sker der ingenting,

og prøver jeg at åbne serviceview, administrartor osv. får jeg denne fejl"

 

Du mener vel at du kun kan komme i kontakt med den gennem IHC Visual PC applikation ?

Du skriver at hvis du skriver IP adressen sker der ingenting - mener du, at du i en browser skriver IP adressen og at forsiden ikke dukker op ?

Hvordan forsøger du at åbne serviceview, adminstrator osv ? Ved at vælge menupunktet for de enkelte viewer programmer (det kræver så at forsiden dukker op når du skriver adressen) eller har du dem liggende lokalt i din cache?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja undskyld det selvfølgelig med Visual jeg kan komme i kontakt med den, men har min tvivl på det har noget at gøre at jeg ændrede portnumrene..

Ja hvis jeg skriver IP-adressen i min browser får jeg bare en fejl med at den var for længe om at svare...

 

Og ja prøver at åbne de andre applikationer fra lokalt liggende filer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Sikkert et dumt spørgsmål - er du helt sikker på at skiftet til nye portnumre er gået igennem ? (dvs har du genstartet controlleren efter du har gemt de nye portnumre)

 

Når du anvender IHC Visual PC applikationen og down/uploader projektet - anvender du så port 4430 eller 443 ?

Har du prøvet begge porte (443 0g 4430) på f.eks. din serviceview ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder godt nok som om at dine portnumre ikke er ændret (dvs du burde også anvende port 80 i din browser). Men det kan selvfælgelig også være en fejl i et eller andet konfiguration ?!? IHC Visual PC Applikationen og serviceview/adminstrator etc. anvender den samme secure port altså 443

 

Jeg ville evt prøve den lille firmware du finder under downloads og som hedder reset_ip. Husk at tage backup af dit projekt hvis du ikke allerede har gjort det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Fandt løsningen på hvorfor jeg ikke kunne logge ind via de downloadede JNLP filer jeg havde, efter ændring af ip'en...

 

Kan se at administratoren laver kontakt over den IP den er blevet downloadet fra, så var controllerens ip f.eks. 192.168.0.5:80 da man hentede filen kan programmet ikke finde den hvis du senere laver Ip'en om til f.eks. 192.168.0:5:83, så skal man ind i browseren og taste ip'en og downloade en ny fil :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok