tmcmille Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Hjælp, til denne ønskes. Hvad er forkert når lysniveauet ikke går tilbage til lav, efter en pir registrering. det er i tilstand 5? . Timer kører kun når uret er off. og skumring er til, dvs at så er der ikke lavt niveau. Jeg synes at jeg testede det sidste vinter hvor det virkede, men ikke nu, hvor efteråret trænger sig på. Hvad er det jeg ikke forstå? Tilstand 5 - Udelys styret af ur og skumring - derefter pirBruges hvis man ønsker lys i et bestemt tidspunkt, men kun når det er mørkt, f.eks. på en husgavl eller engarage, uden for dette tidspunkt, (når det er mørkt), tænder lyset, når pir’en registrerer bevægelse på højtniveau. Når det er mørkt og ”Ur” bliver ”ON” (eller omvendt), tænder lyset på ”lavt” niveau, når pir’enregistrere bevægelse aktiveres ”højt” lys niveau, når pir’en ikke har registreret bevægelse i 10 minutterskrues der ned til lavt lys niveau igen. Når ”Ur” bliver ”Off” eller det bliver lyst, slukker lyset En fantastisk side som har hjulpet med alle foreløbige spørgsmål Tak derude. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Der er kommet opdaterede funktionsblokke, og den hedder nu 1.4.06.d. da der var fejl i den gamle. LK skriver: 1.4.06.d. Pir styringMindre fejl fundet i "Tilstand 5""Tilstand 4" er fjernet, funktionsblok indeholder nu kun 4 tilstande. Du kan hente de sidste nye opdaterede funktionsblokke på LKs hjemmeside, og prøve om det løser dit problem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tmcmille Besvaret September 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Tak, så kom det på plads.Nu undre jeg mig over at den ikke skifter mellem de 2 niveauer når piren aktiveres. I ServiceView fungere det korrekt, altså den trækker Memory 1 og 2Pir FB er tilslutte 1.2.02.b. Fortrådet avanceret lysdæmper, som trække en UniDimmer Touch, altså som beskrevet på side 8 i beskrivelsen.jeg har prøvet at forbinde et tryk til lyddæmperen, og der virker det fint. Er det logisk? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tmcmille Besvaret September 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Tilføjelse, problemet er i tilstand 4, i tilstand 3 hvor den alene kører på piren, virker det som det skal. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Tak, så kom det på plads.Nu undre jeg mig over at den ikke skifter mellem de 2 niveauer når piren aktiveres. I ServiceView fungere det korrekt, altså den trækker Memory 1 og 2Pir FB er tilslutte 1.2.02.b. Fortrådet avanceret lysdæmper, som trække en UniDimmer Touch, altså som beskrevet på side 8 i beskrivelsen.jeg har prøvet at forbinde et tryk til lyddæmperen, og der virker det fint. Er det logisk? Tilføjelse, problemet er i tilstand 4, i tilstand 3 hvor den alene kører på piren, virker det som det skal. Har du husket at forbinde udgangen Lysdæmper tændt (Statusudgang) fra fb. 1.2.02.b. til indgangen Tilbagemelding i fb. 1.4.06.d.? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tmcmille Besvaret September 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2013 Jep den er forbundet, Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Nu har jeg ikke selv en fortrådet dimmer at teste med, men i simulering ser det da ud til at virke efter hensigten.Er din dimmer fysisk fortrådet op til at kunne bruge 2 memory, touch og sluk - altså 4 stk. 24v udgange? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tmcmille Besvaret September 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 ja, alle klemmer er monteret, og igen hvis jeg bruger trykket virker den.Hvis jeg påvirker piren i ServiceView, kan jeg få den til at går fra lav til høj, og så forbliver den høj.Den er følsom for hvor lang tid der trykkes på Space for at aktiver den i ServiceView, det virker som at der skal stykkes en anelse længere en som alm .kip, og hvis det er en smule mere eller mindre virker den ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts