Jacob Nielsen1354922309 Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Hej Jeg er ved at lave et alternativ til LK's pir sensor, men vil lige høre jer herinde om den sender 24v ud til ved aktivering til 24v input modulet? Vil tror jeg kan lave alternativet til omkring 100 kr., så dem skal jeg have mange af ;-)Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret August 2, 2013 Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Hej Jacob Du kan læse følgende svar på LK's online katalog (http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?LKnummer=120B1010): Indgangene på Input 24 modulet skal ved aktivering lægges til 0V d.c. Modulet har indbygget pull-up modstand, som holder indgangen på +24V d.c. når denne ikke er aktiveret. Det må svare på dit spørgsmål. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
Hej
Jeg er ved at lave et alternativ til LK's pir sensor, men vil lige høre jer herinde om den sender 24v ud til ved aktivering til 24v input modulet?
Vil tror jeg kan lave alternativet til omkring 100 kr., så dem skal jeg have mange af ;-)
Vh Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts