Hop til indhold

Ihc Controller Visual Version 2 Uden Viewer


 Share

Recommended Posts

Jeg har brugt nogen tid på at søge rundt omkring efter nogen der har haft success med at interface til IHC controlleren med andet end LK's eget software. Jeg har fundet forskellige projekter, bl.a. her på forummet og på tooms.dk. Det lader dog ikke rigtig til at nogen er kommet rigtig i mål.

 

Jeg dummede mig og købte uden viewer, men da jeg alligevel helst ville lave mine egne interfaces til controlleren og anvende et interface for at kunne hente status og sætte inputs via egne programmer/software, er det vel ok..... Troede jeg...

 

Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde noget brugbart til at kommunikere med controlleren. Jeg havde håbet at der var muligt at læse WSDL og derefter blot kalde controlleren med web service kald, men sådan var det altså ikke.

 

Jeg har læst flere steder om plugin til homeseer, jeg har også kigget lidt på det, men jeg bliver ikke klogere.

 

Nogen der kan give mig et hint eller forklaring på, hvordan jeg får mulighed for at kommunkiere med controlleren på den ene eller anden måde ?

 

PS: Jeg ved godt det er meget generelt og ikke til at svare direkte på, men alle kommentarer er velkomne

 

/Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ja, jeg har lige fundet Rasmus Agdestein's indlæg om HomeSeer :), så se bort fra den del af min besked. Super indlæg, jeg vil straks forsøge mig med HomeSeer.

 

Men jeg er stadig interesseret i om der er nogen for hvem det er lykkedes at interface med web services direkte til controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men jeg er stadig interesseret i om der er nogen for hvem det er lykkedes at interface med web services direkte til controlleren.

Hej Brian

Det er i høj grad muligt at interface direkte via web services

Prøv at kigge i denne tråd

http://www.ihc-user.dk/forum/topic/1645-microsoft-net-apisdk/page-3

Der ligger bl.a. et .net api til at downloade, og som håndterer al den bøvlede kommunikation.

Mvh

Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok