Hop til indhold

Dimmer 350 Cr Slukker Ikke Lyset


Recommended Posts

Hejsa.

 

Håber i kan hjælpe en totalt "Newbie" på dette forum. ;)

 

Jeg har idag fået udskiftet min gamle eltavle i forbindelse med at der skal sættes solceller på taget;o) Det er gået fint

og elektrikkeren har lavet et fint job, bortset fra at da han satte strøm på, så kunne han ikke slukke for lyset i vores gang:o(

 

Han havde ingen anelse om hvad grunden kunne være. Det er i den forbindelse at jeg vil høre om i har en ide til hvad der kan

være problemet. Jeg har været på loftet og har kigget dimmeren, der er intet at se bortset fra at den er glohed og den har fungeret

upåklageligt de 6 år den har siddet og hjulpet os med lyssætningen i gangen;o)

 

Er den mon stået af i forbindelse med elektrikkerens udskiftning af eltavlen. :(

 

Mange hilsner og Evig Sol

Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Enten må det være dimmeren der er gået til, det 24V output der styrer dimmeren som er stået af, og/eller en ledningsforbindelse der er smuttet i tavlen.

 

Underligt nok har jeg et familiemedlem, som også for nyligt har fået monteret solceller, og han ringede efterfølgende at hans UNI400 dimmer nu ikke længere slukkede med på sluk alt funktionen. Jeg har desværre ikke fået kigget på hvad der er sket i den forbindelse, da han bor i den anden ende af landet, og det er ikke så tit jeg kommer derovre på djævleøen. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok