Martin Kjær Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Jeg forsøger at nulstille/linke en wireless kombi dimmer til min controllere. Jeg har i forvejen linket 2 øvrige dimmere af samme type. Men den trejde vil ikke. Jeg har forsøgt at nulstille dimmeren ved at trykke A nede indtil den blinker rødt/grønt og så prøve igen. Jeg har fjernet og tilføjet dimmeren i visual. Men den finder aldrig noget. Dimmeren virker fint som stand-alone, der er belastning på, og den er indenfor rækkevidde af controlleren (lige mellem 2, som virker)Nogle gode tricks? Hvordan kommer jeg videre?Tak forud,Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 18, 2013 Rapporter Share Besvaret April 18, 2013 Har du prøvet at haft strøm koblet fra dimmeren? - det hjælper nogle gange hvis den slukkes helt på den måde,. Ellers må den være defekt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Kjær Besvaret April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2013 Den viste sig at den var defekt. Har fået ombyttet og det hjalp... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts