Hop til indhold
  • 0

Hjælp til sluk alt.


Steffen
 Share

Spørgsmål

HalløjsaJeg er helt grøn på det her område, og de timer som jeg har rodet med IHC Visual kan tælles på 2 hænder :)Jeg har siddet hele dagen og svedt over at få de forskellige ting til at virke og jeg lære lige så langsomt mere og mere ;) Men nu er jeg så nået der til hvor jeg gerne vil have et tryk til at slukke for alt mit lys og stik kontakter i badeværelset. Det er simpelthen lige meget hvad jeg gør så synes jeg ikke jeg kan få det til at fungere. Er det bare mig der har stiret sig blind på det eller ???Håber i bærer over med en rookie ;)Mvh og på forhånd takSteffen

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg ved ikke hvordan andre gør men her er min måde:1.1.02a (kalder jeg lokalt sluk)langt tryk >2 sek ---- tryk NHOutput --- til funktionsblok 1.1.01a1.1.01a (Kalder jeg sluk alt stikkontakt)Kip ---- fra 1.1.02a outputUdgang til lys --- til den stikkontakt du vil styresamme blok bare til lysi 1.1.01a blok bruger jeg også scenarie til sluk alt fra bryggersHåber det kan bruges ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at se om du kan gennemskue det jeg har lavet her..Det er et eksempel hvor der er en sluk-alt der kun slukker 2 af lamperne, og en sluk-alt der slukker alt lyset.Kort tryk, slukker kun de 2, langt tryk slukker alt ;) [file name=sluk_alt_eksempel.zip size=9463]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/sluk_alt_eksempel.zip[/file]

sluk_alt_eksempel.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok