Hop til indhold

Visonic Powermaster-10 Med Ihc


Kvade
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

Jeg har en gammel CS1500 alarm som jeg gerne vil bytte med en powermaster, men... der er 2 fortråede PIR (input+12V) + fortrådede udendørs sirene & blink (der er separat klemme for hhv. strobe & bell).. Kan jeg bare bytte ud med en Powermaster-10 eller 30? nogen der ved det?  :unsure:

 

Har tjekket installationsvejledningen på en PM-10, men det er lidt for teknisk for mig at tyde.. Kan man se det ud fra det her diagram?

 

post-506-0-11380200-1422993707_thumb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

PGM er en ProGramAble udgang som, så vidt jeg ved, alle PowerMax og PowerMaster har. Du skal have din PowerMaster til at trække et overdrage relæ, som kan kommunikere med dit 24V input modul på din IHC ved hjælp af ON, OFF og Pulse. Din PowerMaster skal desuden sættes op efter LK's guide. Du finder PowerMax blokken i din IHC Visual og trykker F1, så får du en forklaring der skulle guide dig igennem PGM menuen på din alarm.

 

AFAIK er PGM udgangen på din alarm en 0v, og du skal derfor finde +12v et sted bagpå alarmen, til at trække overdrage relæet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nope..

 

Jeg har i første omgang beholdt min gamle alarm, som det med stor hjælp fra forumet her er lykkedes at få koblet sammen med IHC sådan her: http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4617-alarm-impuls-til-ihc-hvordan/ 

Programmeret med FB 6.5.01 som er lavet til Powermax (men den virker til alt held også på min alarm)

 

Torben S. har skrevet en redigeret FB 4.1.16 som kan klare sluk alt med en kort impuls: http://www.ihc-user.dk/forum/topic/3200-ihc-powermax-alarm-hvad-skal-man-bruge/page-2

 

Mener dog at det er beskrevet ret godt i en Visonic/Powermax tråd her på forum hvordan man sætter Powermaster-30 sammen med IHC..  

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok