Hop til indhold
  • 0

Problemer Med 9.2.0X Bolig Funktionsblokke


Gæst Karsten Faust Rasmussen
 Share

Spørgsmål

Gæst Karsten Faust Rasmussen

Hejsa

 

Jeg er i gang med lidt programmering, og det driller desværre.

 

Jeg benytter 9.2.03 og 9.2.02 og de fungere begge hver for sig, men samme fungere de ikke.

 

9.2.02 bruges til Scenarie 100% og sluk ved kip, samt regulering ved lang tryk. 

9.2.03 bruges til Scenarie 6% og sluk alt.

 

Hvis jeg benytter 9.2.03 dvs aktivere et scenarie 6% lys, og derefter benytter 9.2.02, tager denne udgangspunkt i lys niveau 6% trods denne skulle benytte scenarie 100%. Det fungere godt nok hvis jeg trykker sluk alt i 9.2.03 først og derefter 9.2.02, så starter den fint på 100%

 

I følge dokumentation skal de 2 f. blokke forbindes, hvilket jeg har forsøgt på forskelligvis. Hvordan gør man?

 

Er de nogen der har erfaring med at sammenkoble disse - eller kan forklare hvad jeg gør forkert.

 

Mvh Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

I følge dokumentation skal de 2 f. blokke forbindes, hvilket jeg har forsøgt på forskelligvis. Hvordan gør man?

 

Er de nogen der har erfaring med at sammenkoble disse - eller kan forklare hvad jeg gør forkert.

 

Mvh Karsten

 

Sammenkoblingen af de 2 fb. foregår ved, at udgangen Reguleret i 9.2.02 forbindes til indgangen Externt styret i 9.2.03.

Jeg bruger ikke selv de fb., så ved ikke om det hjælper på dit problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Gæst Karsten Faust Rasmussen

Super - det var også sådan jeg havde forstået det.

 

Det sjove er at det fungere som det skal i Viewer, men ikke fysisk på trykket i rummet !

 

Mystisk

 

Mvh Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok