Hop til indhold

Gsm Modem


 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

jeg har MULTIGUARD LIGHT GSM til at ligger helt ny i kasse, har ikke noget at bruge den til og den er åbenbart heller ikke til at komme af med.

Er det muligt at bruge den som alternativ til LK SMS modem?? syntes en gang jeg så et billed  på "vis mig din tavle" hvor der var en der havde brugt den, eller er jeg helt ude i hampen her? kan jo lige så godt gøre brug af den hvis det er muligt :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes også at jeg har set det billede med sådan et modem monteret i en IHC tavle. Ved ikke hvordan det skal kobles sammen med IHC, men tror nærmere at det skal betragtes som et alternativ til det gamle IHC Voice modem. Det er nok svært at afsætte til en IHC bruger, efter at LK har lanceret deres SMS modem. Prisen på et nyt SMS modem er i hvert fald en hel del billigere end sådan en ny multiguard dims (i følge onkel google), og til IHC er der vist LANGT flere muligheder med LK's SMS modem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

 

Hvis ikke allerede solgt, kunne jeg muligvis have interesse? Medfølger der programmerings software, eller kan denne hentes gratis fra WEB?

 

I følge specifikationer jeg kan finde på nettet, har den 4 DO, 8 DI / 2 AI, kan du bekræfte det?

 

Hilsner Ole.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok