Hop til indhold

Ihc Wireless Lampeudtag Vil Ikke Dæmpe Og Slukker/tænder Forsinket


SRV
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har et problem med vores IHC wireless installation. Det sker ofte at nogle af lampeudtagene og relæ med dæmper (har dæmper på alle lampeudtag/relæ) ikke vil dæmpe, men kun kan tændes og slukkes. Og selve tænd og sluk sker med forsinkelse. Nogle gange er det fra alle kontakter at problemet er, og andre gange kan der stadig tændes og dæmpes normalt fra enkelte kontakter/batteritryk. Jeg ved udemærket godt hvordan det løses, altså ved at programmere dem på ny. Men er simpelthen ved at være træt af at skulle gøre dette, især når man har mange forskellige tryk til et lampeudtag, samt "sluk alt" funktioner også.

 

Er der nogle der har de samme problemer? Og hvad siger LK egentlig selv til det????

 

Så vidt jeg har lagt mærke til, så opstår problemet ofte hvis der ved et uheld trykkes på flere kontakter på én gang eller hvis der trykkes to gange fordi folk tror de ikke fik trykket ordentligt. Enkelte gange er det også sket at problemet er opstået på udtag der slet ikke har været brugt eller trykket på. F.eks. har vi nogle spots udvendigt som ikke har været tændt hele vinteren, men hvor det også pludselig var galt med dæmpningen efter det skete ved to andre udtag inde i huset. (Var rundt og tjekke alle inden jeg programmerede på ny)

 

Vi oplever også jævnligt at lyset tænder i andre rum samtidig med at der bliver tændt i et andet rum. Som om der sker en forstyrrelse af en art. Er der andre der også oplever dette? Det er sgu lidt irriterende at lyset pludselig bliver tændt nede i stuen når man tænder lyset i soveværelset. Ender jo med at man skal have lavet sluk alt knap i soveværelset også.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok