Hop til indhold
  • 0

Sluk alt


Martin1354922221
 Share

Spørgsmål

Ja jeg har lige spørgsmål mere ;) Jeg kunne godt tænke mig at når jeg slukkede alt - så slukkede den 1 lampe af gangen, og med lille tid mellem de forskellige lamper (bare for sjov og for det skal se godt ud ;))Kan man lave en indgang - hvor den f.eks har 5 udgange som den slukker en efter en - med 1-2 sek mellemrum ??Det ville jo også se godt ud, når man slukker hele hus - at 1 rum blev slukket af gange ;)Er der forresten nogen som har deres ihc til at styre cirkulation af varmt brugsvand ? Jeg kom til at tænke på - at der jo virkelig er penge at spare ved at lade den styre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Her er et eksempel jeg har lavet med det..Det er bare kombineret så der er både en tænd og en sluk, for at vise at der ikke er nogen forskel..kort tryk, så tænder den lamperne en ad gangen, og langt tryk, så slukker den lamperne en ad gangen ;)Jeg mener at der er en herinde der har IHC til at tænde og slukke for cirkulationspumpen til det varme vand, men jeg kan ikke huske hvem det er...Selv har jeg det kun til radiatorer og gulvvarme, men det er så kun om sommeren den er slukket.. [file name=sluk_alt_timer.zip size=9416]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/sluk_alt_timer.zip[/file]

sluk_alt_timer.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er jo lige den jeg kan bruge ! Syntes bare funktionen er lidt blær.Hvordan får jeg hele "blokken" ind i mit eksisterende projekt ? Man kan jo kun kopiere 1 af gangen, og ikke mellem 2 åbne programmer.Du har en udgang som hedder "indikering af deaktiveret sluk alt" - hvordan laver du din "deaktivering af sluk alt" ? Et tryk for sig selv ? Jeg har tænkt over det da det jo er lidt upraktisk hvis der kommer en lille 1½ årig pillefinger ;)Mange tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tja, jeg kan ikke huske hvad jeg havde tænkt med den, men det er sikkert noget med at hvis man har tændt noget et bestemt sted fra, så skal det ikke slukke når man benytter sluk-alt..Skulle ikke ha' vist dig den blok :PHøjreklik på blokkene og gem dem på computeren ;)Så kan du hente dem frem til hver en tid.De 2 der hedder tænd alt og sluk alt, altså dem med tiderne, er fuldstændig ens, jeg har bare kaldt dem noget forskellige ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, det er du nød til... Men nu er det jo kun 3 forskellige blokke jeg har brugt.. Den der er tænd og sluk, med timere, er den samme.Alle FB'erne til lamperne er ens, og det behøver ikke være dem du bruger, det er bare et eksempel. Den 3. jeg har brugt, er den med kort og langt tryk i en indgang, men 2 forskellige udgange.Det er jo kun den ene af dem du har bedt om, jeg har bare brugt de andre for at lave et komplet eksempel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok