Hop til indhold
  • 0

Kan Ikke Koble Alarm Fra På Kodetastetur Nå Hjemmelys Styring Er I Gang.


Henning Christensen
 Share

Spørgsmål

Jeg kan ikke koble alarmen fra når hjemmelys styring er gået i gang, jeg har en fjernbetjening som jeg så kan bruge den virker, der er ingen problemer når hjemmelys ikke er koblet til, jeg kan trykke koden ind og den skifter til at lyse rød og grøn samtidig efter kort tid skifter den til rød men fjernbetjening virker med det samme, det virker som om at alting går lidt langsom for når vi trykker ( skal sikring ) i soveværelse tager den lidt lang tid om at skifte. Jeg har prøvet at opdater controleren, haft den slukket mm. Kan du hjælpe mig igen Torben S den har lavet den fejl siden jeg lavede om med data jeg fik fra dig så noget må jeg have lavet forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det med at det tager lang tid at tilkoble skalsikring fra soveværelset, er den fb. 6.1.02.b. Jeg kan se, at den først sender en puls når timeren for max tastetid er udløbet, selvom man for længst har tastet den rigtige kombination. Skift den ud med fb. 6.1.01.c. i stedet. Den sender en puls med det samme ved rigtig kombination.
Frakobling via kodetastaturet, ser nu ud til at være programmeret rigtigt. Jeg tænker derfor at den kode du bruger på dit kodetastatur, måske ikke ligger på kodeplads 1?

Kode nr. 2-6 er nemlig tidsstyret, så man kan bestemme inden for hvilket tidsrum de skal fungere. Det kan evt. bruges til rengøringskonen osv. :rolleyes: De tider kan sættes under indstillinger i din alarm fb.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok