Hop til indhold
  • 0

Kan ikke få Hjemmesimulering til at virke


FRBI
 Share

Spørgsmål

Hej.Jeg har et færdigt program med tænding af forskellige lamper med ur, som fungerer fint.Nu vil jeg så gerne have lavet hjemmesimulering på 3 værelser og 1 badeværelse.Jeg har forbundet en ur blok til hjemmesimulerings blokken, men synes ikke at det virker (har jo nok lavet noget forkert)Badeværelset har en udsuger der starter efter 4 min og har efterløb på 25 min efter lys off, denne skulle helst ikke aktiveres ved hjemmesimulering.Er der en der kan hjælpe mig med dette ?Hilsen Frank[attachment:1]Nordre Dybbølvej 11 med hjemmesimulering.vis[/attachment]

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej, jeg tror du blander for mange ting sammen. Du skal tænke mere simpelt, dvs at fra din hjemmesimulerings blok trækker du de udgange hen hvor du mener de skal tænde. Der er flere forskellige tændings tidspunker at vælge imellem, så du kan selv vælge om flere udgange skal tænde på samme tidspunkt eller 8 forskællige. Hvis du så også sætter et skumringsrelæ foran simulerings blokken, kan du tænde for det, når som helst, også vil de virke mere naturligt at de først går i gang når det blir mørkt nok. Hvis du har en tryk med dioder kan du jo bare få det til at blinke eller lyse så du er klar over om det er aktiv eller slukket( har jeg selv her hjemme).

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok