Hop til indhold

Kan ikke tilgå IHC ressourcer på ML Gateway


Martin1354922313
 Share

Recommended Posts

Hej IHC users.Hermed mit første indlæg, så jeg håber på tilgivelse på alle de begynderfejl jeg med garanti vil lave.Jeg har en B&O MasterLink Gateway.Efter at have uploadet .vis filen i Gatewayen, kan jeg få IHC knapperne til at tænde/slukke for mit B&O, så der er hul igennem fra IHC kontakterne i huset til B&O Link. Nu skal jeg så den anden vej, hvor jeg vil på mit B&O slukke for lyset på mit IHC system. Det kan jeg så ikke, fordi ressourcerne ikke er tilgængelige?Jeg har flueben i at tredjeparts-software må tilgå controlleren.Se fejlen i gatewayen jeg får på det vedhæftede billede.Håber nogen har set/hørt om samme problem og har en løsning.

post-5749-13549257687665_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.Så har jeg fået svar. Det var i "gamle dage" at man skulle have en særlig firmware. På de nye IHC controllere styres det i web-interfacet om der er adgang til tredjeparts produkter.- og det er der jo, for jeg kan få en IHC kontakt til at tænde en B&O kilde - bare ikke den anden vej rundt.Så... jeg er tilbage til mit oprindelige udgangspunkt. - Der må jo være nogen herinde som har en MLGW og IHC...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hej, för mig fungerar det bra. Har du aktiverat tillgång för tredjepartprodukter i IHC Control? Tidigare var man tvungen att lägga in en patch på kontrollern, men i och med senaste versionen av mjukvaran så aktiverar man istället tillgång för tredjepartprodukter ("Åben for tredjepart produkter" under "Adgangskontrol").

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok