Hop til indhold

IHC Alarm


Soylant
 Share

Recommended Posts

Hejjeg har opbygget mit alarm system efter LK boligkoncept 1.2 og det hele ser ud til at virke som det skal, men jeg har lidt problemer med mit kodetastetur som selvfølgelig ikke er med i deres boligkoncept så det kan jeg ikke efterligne, tasteturet virker fint nok, men kan kun koble skalsikring til, jeg skal have 3 Zoner så jeg vil gerne kunne opsætte brugerene med adgang osv. har prøvet at hente kodetasteturet fb ind, men ved ikke helt hvordan det skal kobles sammen med alt det andet alarm, Og så tænkte jeg der måske var en venlig person der vil kigge mit program igennem og se hvordan den skal drejes.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hejundskyld det sene svar :-)Du har jo fuldstændig ret, det er bare et spørgsmål om at åbne øjnene.men jeg forstår bare ikke hvorfor jeg ikke kan lave en totaltilkobling på alarmen, den laver kun tilkobling af skalsikring.kan forstå at de brugere der skal lave total tilkobling skal ligge på 1-4 på tasteturet, men den kommer bare med et beep og så slår den ikke til.Kan se i min sceneview at det kun er skalsikring som står som klar, så jeg må ha lavet en fejl i mine fb forbindelser siden total og delalarm ikke melder klar, magnetkontakter og sabotage melder også ok

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok