Hop til indhold

Skumrings relæ


Soylant
 Share

Recommended Posts

Hejhar lige monteret et skumrings relæ i min carporte, men syntes ikke jeg kan få nogen data ud af det, Jeg har monteret det efter databladet, når jeg kigger på relæet står det konstant og blinker rødt, og i sceneview står den til off men der kommer ingen data ind, når jeg bruger solen op og ned... en anden ting, har læst en masse der nævner Kents smarte virtuelle skumringssensoren FB hvad er det ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er det for et skumringsrelæ du har sat op?Det "virtuelle skumringsrelæ", er en FB som kan erstatte et rigtigt skumringsrelæ.Det fungerer på den måde, at der er lagt nogle tider ind for solopgang/solnedgang. De tænder/slukker så en udgang, som kan bruges i programmeringen af andre FB, til at bestemme, om der er mørkt eller lyst. Tiderne skifter hver 14. dag, og valgt ud fra et skema, med solopgangs-/nedgangstider målt et sted i DK. Rigtig smart, hvis man ikke har et skumringsrelæ.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok