Sten Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Hej AlleEr der nogen der har en idé om hvorfor jeg ikke kan ændre setpunkter via min ipad?? Jeg anvender FB 5.2.05a. Jeg kan godt se selve temperaturen på IPAD. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Burde være muligt, se sidste halvdel af dette klip.http://www2.solar.dk/Video/programmer_og_styr_ihc-installationen_med_en_ipad/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sten Besvaret September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Det er korrekt, men sådan fungere det bare ikke hos mig.Burde være muligt' date=' se sidste halvdel af dette klip.http://www2.solar.dk/Video/programmer_og_styr_ihc-installationen_med_en_ipad/[/quote'] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Hej AlleEr der nogen der har en idé om hvorfor jeg ikke kan ændre setpunkter via min ipad?? Jeg anvender FB 5.2.05a. Jeg kan godt se selve temperaturen på IPAD. Måske har du trukket temperatur føleren ind?Du skal trække Funktionsblokken ind, før der kommer mulighed for setpunkt ændring... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Nu har jeg lige selv prøvet det på min ipad, og hvis du tilføejer 5.2.05.a og giver den et temp indput så kan du på ipaden vælge både din temp sensor, som du ikke kan stille på og din 5.2.05.a blok hvor du kan vælge sætpunkt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sten Besvaret September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Du har fuldstændig ret...!! Jeg havde valgt selve temperatur føleren og ikke FB´en.......Selv efter 10 år med IHC kan man lære nye ting... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Jeg oplever dog at temperatur visningen i mit ikon hvor jeg kan ændre temperaturen nogle gange står til 0.0 - hvis jeg trækker et rent temperatur ikon ind uden mulighed for at ændre temperatur så viser den rigtig. hmm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 niknak-dk Besvaret May 21, 2013 Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 Jeg oplever dog at temperatur visningen i mit ikon hvor jeg kan ændre temperaturen nogle gange står til 0.0 - hvis jeg trækker et rent temperatur ikon ind uden mulighed for at ændre temperatur så viser den rigtig. hmmJeg har samme problem.Har du fundet en læsning? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper B Besvaret May 21, 2013 Rapporter Share Besvaret May 21, 2013 HejJeg oplever præcis det samme. Det virkede til at begynde med men efter en periode holdt det op og nu kan jeg ikke få det til at virke mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret May 22, 2013 Rapporter Share Besvaret May 22, 2013 Ja jeg har fundet ud af at den går i 0 på temp fb hvor temperatur indputtet er brugt andre steder. Altså hvis en temperatur sensor fx. er bundet både til varmestyringsblokken men også til en der logger temperatur efter 24 timer, så fejler den og viser 0, efter noget tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 niknak-dk Besvaret May 22, 2013 Rapporter Share Besvaret May 22, 2013 Ja det fandt jeg også ud af. Ændrede bare fb'en så der er en ekstra nuværende temperatur visning.Så virker det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sten
Hej AlleEr der nogen der har en idé om hvorfor jeg ikke kan ændre setpunkter via min ipad?? Jeg anvender FB 5.2.05a. Jeg kan godt se selve temperaturen på IPAD.
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts