Hop til indhold
  • 0

Programering af alarm med LK 4 tast med diode mm


Henning Christensen
 Share

Spørgsmål

Håber der nogen der kan hjælpe mig, jeg har totalt tabt tråden og nu skal det hele virke (siger konen :evil: efter indbruds forsøg )Alarmen har gjort det den skulle, en sensor i vindue blev brudt og det var så det.Jeg skal have et LK fuga 4 tast med diode til at virke fra soveværelse så alarmen virker på alle vinduer men ikke på pir når de sover og alarmen går til min telefon evt. så lyset blinker, Kodetastatur kobler alarmen til med pir og magnetkontakter, intern, ekstern lydgiver, når vi går hjemme fra med hjemmesimulering der startes af skumringsrelæ og slukker kl.? Lyset blinker ved alarm, sådan virker det nu undtagen jeg ikke har haft 4 Tast i soveværelse og modem ikke har været sat til, det er den nu på grund af nyt udstyr, nu ringer den bare hver gang vi åbner dør eller vindue selvom alarmen ikke er slået til. Kan nøglering sættes op sådan at jeg kan koble alarm til og fra med den. :huh: Eller er der andre gode forslag.

IHCUser13-08-12.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hjemme igen og en fridag uden kone og børn så køre det, har fået programmet til at køre næsten som i har lavet det, har nogle få spørgsmål.Er der nogen særlig grund til at der skal bruges en 4.1.0.1 simpel AND (Og -blok) kunne magnet kontaktsæt ikke bare køres lige på. :whistle: Kodetastatur med memoryfunktion der er ikke memory i sådan en tastetur, det ligge i programmet, kunne der ikke bruges 6.1.0.1 uden memory :huh: Modem: Status udgang har jeg styr på men indgang / Control :( er jeg lidt usikker på, det må være den jeg kan fjernstyre anlægget fra evt. koble alarmen til og fra på mobilen. :S Henning

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Er der nogen særlig grund til at der skal bruges en 4.1.0.1 simpel AND (Og -blok) kunne magnet kontaktsæt ikke bare køres lige på. :whistle:
Grunden til at samle magnetkontakterne i en 4.1.0.1 simpel AND (Og -blok) er' date=' at hvis ikke magneterne er lavet i en serieforbindelse med kun én indgang på inputmodulet, vil indgangen i alarmblokken komme "ud af takt", hvis du åbner/lukker mere end 1 vindue af gangen. Hvis du eksempelvis åbner de 3 magnetkontakter i programmet, vil indgangen i alarmblokken gå ON så snart du lukker den ene magnetkontakt igen. Derved vil du kunne slå alarmen til, selvom der stadig er åbne vinduer i huset. Prøv at læse DENNE POST, hvor jeg også har svaret, med en som har lige nøjagtigt det problem.
Kodetastatur med memoryfunktion der er ikke memory i sådan en tastetur' date=' det ligge i programmet, kunne der ikke bruges 6.1.0.1 uden memory :huh: [/quote']Jo du kan sagtens bruge den i stedet. Brugte bare den anden som eksempel.
Modem: Status udgang har jeg styr på men indgang / Control :( er jeg lidt usikker på' date=' det må være den jeg kan fjernstyre anlægget fra evt. koble alarmen til og fra på mobilen. :S [/quote']Ja det er 8 indgange som du kan bruge i din programmering og styre, ved at ringe til dit modem. Se evt. manualen HER
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok