Hop til indhold
  • 0

Hjemmesimulering


oskar
 Share

Spørgsmål

Hjælp en nybegynder !!!Jeg er ved at lave en hjemmesimulering med fb 6.3.0.2. Har ingen problemer med udgangene men kan ikke rigtig finde ud af indgangen - hvordan sætter jeg simuleringen igang ? Kunne tænke mig at en kombination af kip og tidsstyring så jeg kan tænde / slukke for simuleringen med et kip. Hvis der er tændt skal simuleringen starte og stoppe på bestemte tidspunkter. Hvis der er slukket skal der ikke ske noget...Håber nogen kan hjælpe !

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej OskarDu kan styre din simulering ved at bruge blok 1.1.02.Her kan du bruge langt tryk og ændre funktionen til en kip ved at ændre enumerator indstillingen.Indsæt urblok 2.02 go træk "udgang fra ur" til "indgang fra ur" i simuleringsblokken.Det er en god ide også at bruge et skunringsrelæ og koble det ind på simuleringen.Hvis du har installeret en IHC- alarm kan du til/frakoble simulering sammen med alarmen via kodetastatur ved at trække et link fra alarmblok udgang for "totalalarm tilkoblet" til "indgang for start/stop simulering :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak det prøver jeg !Troede jeg havde styr på udgangene - men ak... Kan ikke få "lys i pæreren" når jeg trækker "simulerende udgang 1 TÆND-puls" over på "Tænd / regulér op" på mit lampeudtag med dimmer. Hvad gør jeg galt ? Hvad skal udgang for konstant lys bruges til ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok