Hop til indhold

IHC eller noget helt andet?


Recommended Posts

Hej alle sammen.Jeg går (stadig) med tanker om at skulle bygge nyt hus (igen) og vil denne gang sørge for, at det tekniske/elektriske spiller MAX, - og ligeledes er fremtidssikret.I bund og grund vil jeg gerne have ALT koblet på samme system/program, så jeg f.eks. via én applikation på iPad/iPhone kan styre lyd/billede/lys/varme/alarm mv. via denne?Pt. bruger jeg Sonos, - så kunne det på én eller anden måde integreres, ville det være super, - men ikke et krav.Jeg er ikke super erfaren i det her halløj, - har læst lidt om Smart House, IHC og nogle andre systemer, - men hvis I var i min situation, hvad ville I så vælge, - der kan klare ovennævnte?Jeg håber på at kunne placere al teknik i et rum for sig, - og så trække kabler via tomrør ud til de pågældende rum.MvhChris

Link til kommentar
Del på andre sites

Er forholdsvist nemt, men er (næsten) lukket land for "almindelige" mennesker! Deres program skal købes på knx.org og kræver lidt tilvænning, men det gør visual jo også :-) det værste med knx er alle de tavlekomponenter som skal tilkøbes, herunder en server, hvis der skal bare en smule "hi-tech til. Hvis du har pengene iorden (KNX ER dyrer end IHC) og finder en installatør der har styr på sagerne (findes ikke så mange endnu), så kan det blive SUPER fedt!IHC kan hvad du spørger efter, ved dog ikke lige med billede... Eks via visility Dashboard kan du integrere musikken, det andet er "standard" IHC :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok