Hop til indhold
  • 0

Godt nok træt af den irriterende gule snotklat


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

Kan i ikke fjerne den der pisse irriterende snotklat ude til højre. Den der der ingen tænder har, og hvor skægget er klippet skævt. Den kalder sig selv fed røv, men jeg kan kun se hovedet. Når man klikker på ham kommer man ind i hans værelse. Der har i den tid den har generet mig, kun været en der har ønsket at sætte præg på hans værelse, så kunne vi ikke lade ham blive der, helt alene, uden at vi skal generes af hans hoppen op og ned? TAK!

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

Nu spørger du godt nok i en halv år gammel tråd,Men det er et eventyr om den lille snotklat. Det var en lille grøn firkant, en såkaldt snotklat, der fulgte brugeren, uanset hvor han bevægede sig, og dette i statistikkens gudbenåede lys. Det var planen at man skulle trykke på snotklatten for at prise forumejerne, så de kunne sælge mere reklameplads, men da kunderne blev sure, valgte de at tørre snotklatten væk.Se det var et rigtigt eventyr:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Nu spørger du godt nok i en halv år gammel tråd' date='Men det er et eventyr om den lille snotklat. Det var en lille grøn firkant, en såkaldt snotklat, der fulgte brugeren, uanset hvor han bevægede sig, og dette i statistikkens gudbenåede lys. Det var planen at man skulle trykke på snotklatten for at prise forumejerne, så de kunne sælge mere reklameplads, men da kunderne blev sure, valgte de at tørre snotklatten væk.Se det var et rigtigt eventyr:-)[/quote']Arrrgh var nok lidt for hård der. Når jeg tænker mig godt om, var det nok ikke for at sælge reklamer at snotklatten var der. Beklager
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok