Hop til indhold
  • 0

Mission = at kunne smide vækkeuret ud af vinduet !


Gæst IBISystem.dk
 Share

Spørgsmål

Gæst IBISystem.dk

Jeg har lavet en funktionsblok, der kan give en behagligere vækning via lys.Der skal bruges følgende.1 stk. IHC System version 21 stk. Funktionsblok1 stk. Wireless dimmer på lys i soveværelseIndsæt funktionsblok og prøv det af og husk nu at sættedit normale vækkeur som backup :-) indtil du har styr på lysvægning :-)Det virker bedst, såfremt at soveværelset er totalt mærkelagt, så kroppen oplever det som en solopgang....Phillips har faktisk lavet en sengelampe med denne funktion :-) [file name=Lysv_kning.zip size=3381]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Lysv_kning.zip[/file] Mhv Allan

Lysv_kning.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Allan.Du dumper lige ned i noget, jeg har tænkt på, uden at finde en løsning endnu:Hvis nu jeg ikke står op på samme tid hver dag, hvad gør jeg så?Jeg har brug for et interface til IHC, hvor jeg kan sætte nogle variable i funktionsblokkene (såsom dato & klokkeslet) på en nem måde. LK forslår selv at implementere en masse scenarier, men det holder jo ikke i praksis.Eksempler:1. Jeg vil implementere dit udmærkede vækkeur. Men jeg brug for, at det kan håndtere, at jeg ike altid står op på samme tid. Når jeg går i seng, skal jeg på en nem måde kunne indstille vækkeuret!2. Jeg tager på ferie, og vil gerne have mulighed for at fortælle IHC, hvornår jeg kommer tilbagem umiddelbart før jeg går ud ad døren (Så den kan tænde varmen et par timer før).Hvordan vil du implementere ovenstående? Findes der nogen nemme løsninger? Jeg synes ikke engang, at SceneView kan bruges - men det er måske fordi jeg ikke har opdaget, at den kan bruges til at sætte variable. Kan den det?-- Jakob

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok