Hop til indhold
  • 0

Serviceviewer virker ikke


Lars Kristian Jensen
 Share

Spørgsmål

Hej med jer,jeg har prøvet at starte serviceviewer, men får fejl. Jeg har prøvet at afinstallere java og installere den, der er på LK's hjemmeside, men uden held. Nogle der har de gyldne fiduser??Nu hvor jeg er igang med at stille spørgsmål, så kan det være i kan hjælpe mig. Det kan jo være, jeg slet ikke har brug for viewer. I forbindelse med skypumpen røg mit HPFI relæ, og der var slukket i 14 dage. Da vi kommer hjem fra ferie og tænder igen, så larmer lydmelderen og stopper ikke, heller ikke ved tryk på slukalt knap, som har slukket den før. Efter 30 minutter og jeg ikke orker høre på den mere, så piller jeg den fra ved at tage ledningen ud.her 3 uger senere hyler den stadig, hvis man prøver at sætte den til. Hvordan nulstiller jeg den, så den stopper???? skal jeg have fat i en elektriker?Jeg har prøvet at ringe til LK, men det var da helt hen i vejret at spørge dem.hilsenLars

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej med jer' date='jeg har prøvet at starte serviceviewer, men får fejl. Jeg har prøvet at afinstallere java og installere den, der er på LK's hjemmeside, men uden held. Nogle der har de gyldne fiduser??Nu hvor jeg er igang med at stille spørgsmål, så kan det være i kan hjælpe mig. Det kan jo være, jeg slet ikke har brug for viewer. I forbindelse med skypumpen røg mit HPFI relæ, og der var slukket i 14 dage. Da vi kommer hjem fra ferie og tænder igen, så larmer lydmelderen og stopper ikke, heller ikke ved tryk på slukalt knap, som har slukket den før. Efter 30 minutter og jeg ikke orker høre på den mere, så piller jeg den fra ved at tage ledningen ud.her 3 uger senere hyler den stadig, hvis man prøver at sætte den til. Hvordan nulstiller jeg den, så den stopper???? skal jeg have fat i en elektriker?Jeg har prøvet at ringe til LK, men det var da helt hen i vejret at spørge dem.hilsenLars[/quote']Det vil selvfølgelig være bedst, hvis du kunne få kontakt via serviceview, så der var en mulighed for at se hvad problemet med lydgiveren er. Kan du evt. få kontakt med controlleren i visual? Hvis du kan det, har du så prøvet at uploade dit program igen, for at se om det får lydgiveren til at stoppe?
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok