Hop til indhold
  • 0

IHCRemote.Hvordan skulle det virke ??


Torben1354922221
 Share

Spørgsmål

Hejsa.Jeg har nu også investeret i IHCRemote.Det virker jo (næsten) fint.Men...Jeg sidder med lyset slukket på kontoret.Starter IHCRemote, men her står det til at være tændt.Checker lige i scenedesign på pc'en og her står det korrekt til at være slukket.Og sådan er det hele tiden.Når jeg starter IHCRemote,så viser den mig ikke hvordan status er lige nu.Jeg kan så bare tænde og slukke med IHCRemote, og så passer det fint.Er det ikke meningen, at når man starter den, så skal den vise status på alt i huset ??Derudover, så kan jeg heller ikke se de lamper, hvor jeg har lysdæmper på.Det burde man vel også kunne iflg manualen. Kræver der nogle bestemte dimmere eller hvad ?Dem jeg har nu er Dimmer 350 CR !!Ellers kan jeg fint tænde og slukke og endda slukke alt ...Nogen ide til hvordan det er meningen det skal virke ??På forhånd tak.Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har en iPhone4 og har bemærket visse "sjove" ting.Det jeg har kunnet konstatere er, at applikationen tager ret lang tid med Edge forbindelse inden den skifter fra tændt til slukket eller omvendt.Det kommer, men kan dog tage 10 sekunder. Det virker imidlertid ganske hurtig, hvis jeg er hjemme på wireless lan.Det virker så i princippet for mig, dog noget langsom når mobilnettet er langsom, som f.eks. med edge forbindelse (E i displayet).Jeg får dog CONNECTION TIMEOUT til tider, og så ryger de ud af sync. Det sker, når jeg trykker for hurtigt på flere ting. Som om at den ikke kan følge med!Applikationen går også ofte ned, så den blot lukkes.Jeg benytter version 1.2.2 af IHCRemote, og 2.7.4 på controlleren.Så savner jeg vildt at man kan få SceneView på iPhone telefonen :dry:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen.Ja, med Edge er alting bare langtsomt... :-(Når skriver at det i princippet virker, betyder det så at når du starter din app, så viserden husets aktuelle status ?? Altså med alle tændte/slukkede lamper ?Hvis ja, så må jeg da have fat i LK ...Jeg har nemlig indtryk af at min app viser status som sidst jeg har haft den startet på Iphone,men kan dog ikke helt finde mønsteret i det .../torben

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok