Hop til indhold
  • 0

Erfaring med ny alarm blok


Michael Pedersen
 Share

Spørgsmål

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hejsa' date='Er der nogle der har brugt den nye alarmblok, hvor det er muligt med forskellige zoner.Er den bedre end den gamle?Fordele og ulemperJeg ser frem til at hører lidt inputPå forhånd takAno[/quote']Jeg går ud fra, at du mener FB 6.2.02.xx?Jeg synes de giver er rigtig godt flexibelt system med mulighed for at hook-in hist og her hvis man er den "kreative" type.Ulempen er så, at det hurtigt bliver lidt mere komplekst.Men hvis man indsætter fx FB 6.2.02.#2a. "Alarm Hovedblok". Markerer den, og trykker F1, så får mam en ret detaljeret gennemgang af systemet, som det er tiltænkt.Jeg synes LK har gjort et godt stykke arbejde her...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ahh.... nu er jeg med.Det er ikke de 4 FB's sammensat, som jeg benytter. Jeg har ikke rigtig set værdien i de 4 FB'er i forhold til kun at benytte 6.2.01 alene, da jeg ikke har zoner. Dog er der måske en lille værdi alligevel, da 6.2.01 som standard mangler noget omkring at binde email afsendelse op på!Jeg benytter følgende indtil videre:6.2.01.f. Tyverialarm med 10 stk PIR, skalsikring og forbikoblerzone. Til- og frakobling inde.4.1.01. AND ("Og"- blok) (til sabotagekreds)Som aktivere:6.3.02 Hjemmesimulering2.1.02.a Uge - døgn - hverdag/weekend UR4.1.11.a. Blink functionSamt pulser:4.1.16. Sluk alt - Fremkald Scenarie

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok