Hop til indhold

Magnetkontaker og IHC alarm


Recommended Posts

Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering", som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion :(.

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering"' date=' som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion :(.[/quote']Mener faktisk kun der er reset af indikering. Kan ikke mindes at jeg er stødt på den anden i en 9.10.
Link til kommentar
Del på andre sites

Helt ok...I den gamle blok har jeg både "Reset af indikering" og "Statusafstil" som begge er koblet op til statuspanelet i soveværelset (samme knap endda).I din udgave findes kun "Reset af indikering"' date=' som jeg også har koblet op til samme knap. Om "Statusafstil" er noget ekstra der er sat på min gamle blok, skal jeg så ikke kunne sige. Eller om det overhovedet har en funktion :(.[/quote']Hej Jan.Nu har jeg lige kigget funktionsblok 9.10 igennem, i både IHCStandardVer1.0, IHCStandardVer2.0, som man brugte i visual 1 (den gamle type controller) og IHCStandardVer3.0 og IHCStandardVer3.1 til visual 2, men ingen af dem har en indgang der hedder "Statusafstil", så det må være noget elektrikeren har lavet i den funktionsblok. Jeg vil gerne prøve at kigge den igennem, for at se hvad det er der er tilføjet, hvis du enten uploader programmet, eller jeg kan sende dig en PB med min mail så du kan sende programmet den vej.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok