Hop til indhold
  • 0

Tangent designer


Sjak Christiansen
 Share

Spørgsmål

Hej alle brugere af IHC userJeg vil blot henlede jeres opmærksomhed på at LK i dag har åbnet op for deres nye Tangent bestilling via deres hjemmeside. Og det er nu også muligt for private at bestille herfra.På trods af at jeg har printet dymo symboler ud til vores tangenter, så har jeg i dag bestilt gravede tangenter til hele huset.Priser er 18 kr pr stk incl graveringen og dertil kommer porto på 69 kr. Så ikke specielt dyrt efter min mening.Men også blot information til dem der skulle have lyst til at bruge tjenestenwww.bestil.lk.dkMvhSjak

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej alle brugere af IHC userJeg vil blot henlede jeres opmærksomhed på at LK i dag har åbnet op for deres nye Tangent bestilling via deres hjemmeside. Og det er nu også muligt for private at bestille herfra.På trods af at jeg har printet dymo symboler ud til vores tangenter' date=' så har jeg i dag bestilt gravede tangenter til hele huset.Priser er 18 kr pr stk incl graveringen og dertil kommer porto på 69 kr. Så ikke specielt dyrt efter min mening.Men også blot information til dem der skulle have lyst til at bruge tjenestenwww.bestil.lk.dkMvhSjak[/quote']Tror de har lukket af for det igen, for linket virker ikke, og jeg kan ikke finde en indgang til funktionen på deres hjemmeside
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok