Hop til indhold
  • 0

Hvorden logger man på sin viewer?


Søren Kanne
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej igenog tak for hurtigt svar sidst.Nu har jeg fået port forwarding til at virke og når jeg logger på min ip kommer IHC start siden.Men jeg har så fået et nyt problem.Når jeg går ind på feks. Sceneview så vil den ikke godtage mit password???Jeg er 100 på at det er det rigtige....Nogle der kan hjælpe?Hilsen Søren Kanne

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis du bruger nogen store bogstaver i brugernavnet, skal du også bruge det når du logger på ;)Og så sidder jeg lige og glemmer en ting, for SceneView benytter også port 443, så den skal også forwardes.Hvis du benytter den til noget andet, det gør jeg selv, så vælg en anden port, og husk den når du skal logge på SceneView.Du skal så også ændre den i Administration..Men altså kun hvis du benytter porten til noget andet ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jeg er ny ang. netvæk opsætning og jeg har fulgt de råd som har været skrevet i denne tråd, jeg kan dog ikke få det til at virke håber i kan hjælpe. Når jeg logger på via. internettet med IPxxx.xxx.x.x:443 får jeg fint min IHC velkoms billede men når jeg så prøver at logge in i serviceview får jeg følgede besked "Login af bruger admin til xx.xx.xxx.xxx:443 mislykkedes" Kan i fortælle mig hvorfor?? Jeg har prøvet at logge ind via min interne LAN IP adresse og det virker fint????Håber på lidt hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok