Hop til indhold
  • 0

Ude lys


Steen Clausen
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er korrekt at IHC-UNI er den mest velegnede til denne løsning.Dæmperen kan sættes op med 2 faste lysniveauer således at 1 udgang på IHC-en tænder lyset på ½ og PIR-detektoren aktiverer lyset på fuldt niveau. I programmet laver du en timer med efterløb på eksempelvis 5 min efter sidste PIR-aktivering som dæmper lyset når din gæst er kommet indenfor.Hvis du har tyverialerm integreret i din IHC kan du også lade lyset tænde på fuld kraft i en alarmtilstand.Se vedlagte fil for yderligere information om UNI 300MVHwww.el4you.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for det.Men hvor finder jeg den fil du har lagt ud ??Nu har jeg fået en Uni300 dimmer. Men kan ikke få den til at virke. Jeg har flyttet L og belastnings ledningerne over. Så har jeg flyttet Touch og 0 kabel over fra den gamle 350LR dimmer, og tilføjet 2 nye kabler som er koblet på 2 ledige udgange i mit out put modul. Klemme 2 Sluk alt har jeg ikke monteret endnu. Men der sker ikke noget på lys siden. Når jeg går ind og ligger klemme 1 (Touch) høj 24V sker der intet. Hvad gør jeg galt ?:blush: MvhStones

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er nu også muligt at uploade pdf filer. Filer der uploades kan dog max. fylde 512 kb. Vi undskylder alle uhensigtsmæssigheder i denne forbindelse.:blush: Med venlig hilsen IHC-User.dkSørensen skrevet:

Hej du.Troede jeg kunne uploade en PDF-fil til mit svar men den gik ikke.Ville vedlægge teknisk information men du skulle kunne finde den på dette link:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98721_01.pdfDet er sikkert den samme som ligger i din dæmper allerede ??MVHwww.el4you.dk
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej du skal tage et kig på de nye wireless lyssdæmper der kan du lave et scenerie og regulere med 1% af gangen istedet for de 25 50 100 % muligehed der er på uni dæmperen den eneste udlempe er at der ikke er lavet en din model så du må lige finde en løsningen med fuga underlag og ramme evt. ved talvlen man kan kun få dem i 250W uni... og husk at når det er wireless bruger du ingen ind eller udgange

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok