Rasmus Simonsen Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 HejsaJeg har en Fuga kombi lysdæmper 505D6101. Den fungere som lysdæmper for en enkelt lampe.Den både tænder og slukker og dæmper på de øverste tangenter. Kan man få den til at tænde og slukke på to af knapperne og dæmpe på de to sidste?Findes der en fornuftig vejledning?På forhånd tak.Rasmus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
hhg Besvaret April 26, 2010 Rapporter Share Besvaret April 26, 2010 Har du en controller vil jeg mene ja, stand-alone ved jeg ikke.Men måske du kan finde svaret i vejledningen: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98532_02.pdfMvhhhg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret April 26, 2010 Rapporter Share Besvaret April 26, 2010 Er det standalone eller med controller? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Simonsen Besvaret April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2010 Der må da også findes en anden vejledning end den HHG henviser til. Den er jo stort set ubrugelig med mindre man har mere end en komponent eller man har været på kursus.Når man nu har en standalone enhed som denne og der er flere muligheder for at programmere den må der da være noget læsestof om emnet. Har bare ikke kunne finde noget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret April 26, 2010 Rapporter Share Besvaret April 26, 2010 Den vejledning er vedørende de ting, som er specielt for kombienheder.Denne vejledning er lidt mere generel:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98530_05.pdfMen for at løse dit problem, er den første vejledning fyldelstgørende. Først flytter du standardlinket ned til nederste række som beskrevet i nederste venstre hjørne af vejledningen.Derefter programmer du to scenarie links på den øverste. På den øverste venstre knap kunne du programmere et scenarie hvor lampen er tændt, på et niveau du selv stiller. Bemærk at lampen altid vil tænde på dette niveau.På den øverste højre knap programmer du et scenarie, hvor lampen er slukket.Bemærk at der skal være tilsluttet en belastning, før du kan programmere en wireless enhed med dæmper. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Fik du det til at virke? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Simonsen Besvaret April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 HejJa det virker. Undskyld jeg helt glemte at svare. Tusind tak for hjælpen.Jeg kan stadig ikke komme mig over at vi stod to el-uddannede folk som ikke fattede en bønne af den manual. Men efter du sagde hvad man skulle kan jeg godt se hvordan det virker. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts