Hop til indhold

App til IHC


Recommended Posts

  • 1 month later...

Hejsa, jeg har købt den og den er da meget dejlig hvis man tænker på det er en version 1.0.0. Selve opsætningen tog under 2 minutter.Brugerfladen er en afspejling af ens lokationer med de derunder tilhørende kontakter. Og det virker upåklageligt på min installation. Det er da også meget fint, men man kan ikke se om lyset er tændt eller slukket, hvis man lige ville checke det når man ikke lige sidder derhjemme. Ligeledes er beskrivelsen for en kontakt f.eks. "Køkken" ikke helt nok, da der på denne kontakt er fire valgmuligheder. Jeg kan så gætte på om det er ø.v, ø.h, n.v eller n.h der tænder lyset over køkkenbordet. Måske er det bare mig der ikke har sat det korrekt op i min installation, men jeg har ikke fundet et sted hvor man kan give tangenterne navne.Alt i alt en ok applikation, som jeg sagtens kan bruge. Men jeg håber da også at LK arbejder lidt videre med ideen og tilføjer et par yderligere funktioner.// Sune

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok