Hop til indhold
  • 0

Alarmfunktionsblokkene


TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

Hej,Kan se, at der enkelte gange er blevet stillet spørgsmål omkring de standardalarmblokke, som standardfilen (standardhuset) indeholder - jeg har ikke lige kunen finde svaret på mit spørgsmål: Man man jo ikke selv finde disse standardalarmblokke vel?Men vil I mene man kan finde det samme indhold i gruppe 6 set i forhold til standardblokkene (gruppe 9)?Et eksempel fra standardblokken: I funktioner "Værelse 1 (A) findes en linie: "Styring fra tyverialarm" - denne styres så med blinkfunktionen fra alarmblokken. For at kunne bruge blinkfunktionen har jeg jeg ført blinkfunktionen fra larmblokken over på eks. lampeudtag i de forskellige rum....det er vel enste måde jeg kan gøre det på ud fra eksisterende blokke nu hvor jeg ikke kan programmere?Bare lige en kort respons vil være dejligt - tak :) Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej,Ærgerligt, at der ikke er nogen der kan/vil svare på alarmspørgsmål....måske fordi ikke ret mange har ihc-alarm?Nå, men jeg fandt ud af, at hvis man åbner standarprojektet så kan man gemme de enkelte standardprogramblokke ved at højreklikke på dem og vælge gem. Så er det jo bare at oprettet en gruppe 9 hos sig selv og wups: så har man sin egen standardgruppe med standardblokke :) Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jo jeg tror det er en del som har ihc alarm. Det er jo næsten gratis hvis man i forvejen har investeret i ihc. Jeg har selv opbygget hele min ihc installation efter standard 3.0. Men jeg har også tilføjet andre standardfunktioner fra LK samt parallelt kodet nye funktioner som forbrændere til standard huset. Dem har jeg så kaldt 10.xx ... Så er det nemt at finde ud af.Det er i øvrigt også meget lærerigt at starte med standard huset... :) God fornøjelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Dit skærmprint ser jo rigtig godt ud.....jeg fatter bare ikke, at jeg ikke kan gøre det samme :( Jeg kan eks. kun få lov til at rette tekst på eksisterende menupunkter, kopiere blokke mellem eksisterende menupunkter. Jeg kan ikke oprette/indlægge eks. min egen blok i et eksisterende menupunkt. Fatter ikke helt hvad der sker....bliver godt promtet for krav om ændringerne kræver administratorrettigheder dertil, men det forstår jeg heller ikke da jeg er lokal admin på den pågældende bærbar. Kan nogen af Jer derude gennemskue hvordan jeg kommer videre....Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok