Hop til indhold
  • 0

Modeselect A-B??


Ole Johansen
 Share

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er hvis man køre med det gamle ihc term... men mener at det er vist noget med sommertid/vintertid at gørehar hørt noget om, at man i starten da den første visuel controller udkom, kunne lægge term firmware ind og der efter bruge den til term, men tror at det kun var tiltænkt rep hvis controlleren gik død mener ikke at den har nogen funktion i 1.32VH Seth

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej OleDu kan godt få omskifteren til at skifte mellem to programmer. Du kan nemlig vælge modeselect som betingelse eller hændelse i dine fb'er(internt i fb'en).Jeg har lavet den en del steder(som betingelse) hvor eksempelvis lås af installation ønskes hvis der holdes fester og lignende.Under TermIHC anvendte man omskifteren som sommer/vintertid funktion da denne skulle foregå manuelt på omskifteren(dengang benævnt S og W). TermIHC Firmwaren 0.0.06 kan stadig den dag idag anvendes til 120B1202 - det kræver blot en indlæsning.ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Abovil det sige at jeg kan vælge at have et program på A, og skifte om til B hvis jeg er væk en weekend, hvor den skal kører hjemmesimulering??Hvordan gør man det, har prøvet at sætte den til B og ligge et andet program ind uden held.Det vil virkelig være fedt at have den mulighed B) Venlig hilsenOle

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HeheJeg har leget lidt med en mode select for at have et særligt program til når svigermor var på besøg. Hun forstår ikke det med alle de knapper :)Min tanke var så at lave et program B, hvor alle lampesteder blot tænder med 100% når PIR'en ser at der er nogen und nix weiter. Evt. sådan at alle knapper i et rum blot kipper alle lamper. Jeg fik også lavet en funktionsblok til at sætte de to modes, men kom aldrig videre med hvordan man definerede et A-program og et B-program. Hvis / når jeg kommer lidt videre, skriver jeg om det :)Det er udfordringerne med svigermor. Svigerfar er en anden historie. Han ødelægger alt. Hver gang de har været på besøg, virker vores medie center ikke bagefter ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok