Hop til indhold
  • 0

Blinkende spot som benytter Dimmer 350LR

Thomas Mackeprang
 Share

Spørgsmål

Håber der er nogen der kan hjælpe, alle de steder jeg har monteret dimmere (350LR) i min installation blinker lystet periodisk, (230V Halogen-spot på alle dimmerene - ikke spare-pære) - hvorfor?Jeg er endvidere blevet oplyst at en dimmer 350LR ikke kan bruges ved 'sluk-alt'-funktion - er dette korrekt og hvorfor?Hvis ja, hvilken type skal det så være hvis man ønsker 1-tast styring af spottet?Og så lige et sidste spørgsmål fra IHC-nybegynderen - Kan man ikke lave konstant spænding over en stikkontakt ved at køre igennem outputmodul?Glæder mig til at høre fra jervh, Mackeprang

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Mackeprang skrev:

Håber der er nogen der kan hjælpe, alle de steder jeg har monteret dimmere (350LR) i min installation blinker lystet periodisk, (230V Halogen-spot på alle dimmerene - ikke spare-pære) - hvorfor?Jeg er endvidere blevet oplyst at en dimmer 350LR ikke kan bruges ved 'sluk-alt'-funktion - er dette korrekt og hvorfor?
Det kan den nu godt, men den eneste måde man kan gøre det på er at fjerne spændingen til dimmeren i en kort tid. Så det koster en udgang fra et output 230V.
Hvis ja, hvilken type skal det så være hvis man ønsker 1-tast styring af spottet?
Du kan i stedet bruge en 350CR, som har en indgang for slukalt. 400 Uni IHC kan også, og så laver Unotech også en række dæmpere som kan.
Og så lige et sidste spørgsmål fra IHC-nybegynderen - Kan man ikke lave konstant spænding over en stikkontakt ved at køre igennem outputmodul?Glæder mig til at høre fra jervh, Mackeprang
Jo det kan du. Jeg har ikke adgang til Visual lige nu, så jeg kan ikke give dig nummeret på FB'en.
Link til kommentar
Del på andre sites