Thomas Petersen Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hej,Jeg har tænkt lidt over hvad man kan bruge AUX og com udgangen på viewer modulet til. (Jeg har en gammel 1202-controller model som man selvfølgeligt kan aktivere/betjene via netværket.) Men, når de nu har monteret 2 stik - så må de kunne bruges til noget, har selvfølgeligt haft et kabel direkte i controlleren<->viewer-module's com/AUX stik, uden noget resultat :-|Desuden forsøgt at google lidt, men intet resultatNogen der har et hint? (forventningen er selvfølgeligt at de skulle kunne bruges til at programmere controlleren med)/trp Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret November 19, 2009 Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 I følge LK's vejledning er det til fremtidige applikationer....http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97901_01.pdf(Side 6)De er nok bare helt nået til at udvikle dem Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Petersen Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2009 hehe, ja - jeg er faldet over den frase men jeg tænkte at der nok fandtes en kreativ sjæl et sted, som havde den samme tanke, men fik gjort noget ved det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts