Rasmus Bording Skrevet April 9 Rapporter Share Skrevet April 9 Hej Jeg har haft IHC Captain i flere år og det er kørt super, men forleden dag kunne jeg ikke forbinde til Captain/Rasperry, jeg prøvede alt muligt og endte med at lave et nyt micro sd og fik det op at køre, men nu stopper det med at virke i løbet at en til to timer, sådan jeg genstarte Captain og så virker det igen, osv. Hvad kan der være galt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 10 Rapporter Share Besvaret April 10 Hej Rasmus - det lyder ikke godt - hvilken version af IHC Captain kører du på og hvilken RPI. Du kan evt. kontakte mig direkte for en chat via https://www.facebook.com/ihccaptain/ i aften timerne. Ps. slet lige det andet indlæg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Bording Besvaret April 10 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10 Hej Mikkel Tak for hurtigt svar. Det andet indlæg fik jeg placeret forkert, men jeg kan ikke finde ud af at slette det… Kan jeg kontakte dig via mail da jeg ikke bruger Facebook, og eventuelt uploade screenprint fra status i kontrolpanel ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 14 Rapporter Share Besvaret April 14 På 10.4.2024 at 16:40 , Rasmus Bording skrev: Hej Mikkel Tak for hurtigt svar. Det andet indlæg fik jeg placeret forkert, men jeg kan ikke finde ud af at slette det… Kan jeg kontakte dig via mail da jeg ikke bruger Facebook, og eventuelt uploade screenprint fra status i kontrolpanel ? Ja min mail er på hjemmesiden under kontakt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts