Hop til indhold

Ikke flere indgange i controlleren


Recommended Posts

JJJ skrev:

Hej.Køber en Controller mere.. Den kan du så forbinde sammen med den du har.
Og det er så vidt jeg kan forstå (ingen har kunnet svare mig endnu) noget L...Hvordan programmeres det? Hvis jeg ønsker sluk alt, hvordan skal det laves over flere contollere. Hvordan kan jeg bruge SceneView/Design på flere contollere
Link til kommentar
Del på andre sites

McenterFreak skrev:

JJJ skrev:
Hej.Køber en Controller mere.. Den kan du så forbinde sammen med den du har.
Og det er så vidt jeg kan forstå (ingen har kunnet svare mig endnu) noget L...Hvordan programmeres det? Hvis jeg ønsker sluk alt, hvordan skal det laves over flere contollere. Hvordan kan jeg bruge SceneView/Design på flere contollere
Ja, det er en L løsning. LK har desværre ikke kunnet lave en ordenlig løsning på det endnu. En god løsning ville være at man indsatte det antal controllere man havde brug for i softwaren og tildelte dem IP adresser således at kommunikationen foregik via IP mellem controllerne. Så kunne man trække indgange/udgang i softwaren som man havde lyst til uden at skulle tænke på den snørklede måde det er at lave det på i dag.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man nu bare bruger hovedet og kun udveksler signaler (fælles interesser) som slukalt, tændalt, rutelys og skumringsrelæ er problemet/opgaven vel heller ikke større. Men ja, det er noget knold hvis der er krav om Viewer...ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

LK har i mange år snakket om at det var lige ved at være løst, men der er stadig ikke sket noget.Som mwi er lidt inde på, ville det være smart hvis de kunne styres ved f.eks http://ihc-controller/function/stue/lys_over_sofabord/taendSå kunne man nemt lave en application der kunne styre det hele.Det skulle nok bare ligge på en server for sig selv, men LK kunne da også bare lave en lille server-ting, som kunne snakke med deres controllere, og så man lavede det der på.Men LK er og bliver LK :(

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok