Hop til indhold
  • 0

Wireless Jalousi Standard


henrik
 Share

Spørgsmål

Jeg har købt en makise og sat en Wireless Jalousi Standardkontakt til den, og det kører også helt fint.men nu kunne jeg tænke mig en FB der ser sådanne ud.Automatik: et kort tryk, kører makisen ud i x antal sek. et tryk på den anden tangent kører makisen ind i x antal sek.Langt tryk: makisen kører så længe tryket holdes inde.kører makisen i automatik, og der trykkes på en tangent, stopper makisen med at kører.Håber at der er nogle der kan hjælpe mig med dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejDen laver den gensidige spærring der er nødvendig for at du ikke skal kunne komme til at trykke på ind og ud samtidig med deraf afbrændt motor. LK IHC® Wireless Jalousi Standard Farve lysegrå LK nummer 505 D 5507 EL nummer 10 17 049 082 EAN nummer 57 03 302 143 998 Varegruppe 26.40 Farve hvid LK nummer 505 D 6507 EL nummer 10 17 049 079 EAN nummer 57 03 302 143 479 Varegruppe 26.40 Farve koksgrå LK nummer 505 D 8507 EL nummer 10 17 049 095 EAN nummer 57 03 302 144 001 Varegruppe 26.40 LK IHC Wireless jalousi styring, anvendes til styring af f.eks. gardiner og persienner. Der er ligeledes mulighed for fjernbetjening af andre enheder, således en fælles styring er mulig. RF-modul til persienne - standard (kombineret sender/modtager). Kapslingsklasse: IP20.Sendefrekvens: 868 MHz.Luftfugtighed: 20% - 95% ikke kondenserende.EMC direktiv: 89/336/EEC.Standarder: EN 61000-6-2, EN 61000-6-3, ETSI EN300220, ETSI EN301489.R&TTE direktiv: 99/5/EEC.Driftstemperatur: -20 ºC til + 50 ºC.Egeneffekt: 4 W maks. (standby 1 W).Minimumsbelastning: 20 W.Ydelse: 0,1- 2 A, 20 - 460 W.Belastningstype: Asynkron motor med endestop.Udstyrsspænding: 230 V AC + - 10 %, 50 Hz +- 10 %.Kabelføring: Fase, stigeudgang, faldeudgang.Klemmer: Lynkoblinger, maxi. 2 x 2,5 mm².Forsinkelse: 2 min. (ved et kort tryk opretholdes hæve-/sænkerække følgen i 2 minutter).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mange tak for svaret og info har dog lige et enkelt spørgsmål igen så :)mwi skrev:

RF-modul til persienne - standard (kombineret sender/modtager). Kapslingsklasse: IP20.Sendefrekvens: 868 MHz.Luftfugtighed: 20% - 95% ikke kondenserende.EMC direktiv: 89/336/EEC.Standarder: EN 61000-6-2, EN 61000-6-3, ETSI EN300220, ETSI EN301489.R&TTE direktiv: 99/5/EEC.Driftstemperatur: -20 ºC til + 50 ºC.Egeneffekt: 4 W maks. (standby 1 W).Minimumsbelastning: 20 W.Ydelse: 0,1- 2 A, 20 - 460 W.Belastningstype: Asynkron motor med endestop.Udstyrsspænding: 230 V AC + - 10 %, 50 Hz +- 10 %.Kabelføring: Fase, stigeudgang, faldeudgang.Klemmer: Lynkoblinger, maxi. 2 x 2,5 mm².Forsinkelse: 2 min. (ved et kort tryk opretholdes hæve-/sænkerække følgen i 2 minutter).
Vil det så sige at jeg evt. kan styre denne med en LOGITECH Harmony remote med RF sender ?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nej, RF delen virker vist kun sammen med LK's produkter. Der er mange der har skrevet om det herinde og jeg har ikke set at nogen har fået det til at virke. Hvis du vil bruge den Harmony til det er du nød til at opsætte en ir modtager (husk den skal være til B&O) da de koder der er i Harmony til LK ir ikke virker, men dem til B&O gør.Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej KalleJeg er ved at modificere FB 3.03 på en sag til at kunne bruges sammen med enmakise, så der kan sættes en Windowmaster vindmåler på ( når nu LK ikke har en......)så makisen går ind ved høj vindhastighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

kalle skrev:

Jeg har købt en makise og sat en Wireless Jalousi Standardkontakt til den, og det kører også helt fint.men nu kunne jeg tænke mig en FB der ser sådanne ud.Automatik: et kort tryk, kører makisen ud i x antal sek. et tryk på den anden tangent kører makisen ind i x antal sek.Langt tryk: makisen kører så længe tryket holdes inde.kører makisen i automatik, og der trykkes på en tangent, stopper makisen med at kører.Håber at der er nogle der kan hjælpe mig med dette.
Jeg fik sat min markise op igår af en kammerat og den er lavet sådan her. TRYK 1= holdes denne inde i 1 sekund kører markisen helt ud (opsat i sekunder, tog tid på hvor lang tid det tog at køre helt og og indsatte dette interval.)Mens den kører ud kan du trykke på TRYK 1 igen og den stopper og herefter betjenes den nu manuelt med hvor langt du vil have den ind eller ud.TRYK 2= Fungerer på samme måde som ovenstående dog til indkørsel af markisen.Så det fungerer perfekt - på torsdag kommer der en elektriker og sætter den IR modtager op så skal jeg prøve om jeg kan få den op at køre med markisen.....
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

mwi skrev:

Der er stadigvæk lige lidt problemer med gensidig spærring i din måde at lave det på. Trækker begge udgange ved en eller anden fejl, så farvel markisemotor. Jeg ville nok lige ofre et par relæer så det ikke kan lade sig gøre at brænde motoren af.
Hmm nu er jeg jo ikke den helt store "haj" i dette, men jeg bruger denne LK IHC® Wireless Jalousi Standard til at betjene markisen med - skal jeg bruge andet for at spære den så eller hva ?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

mwi skrev:

Lige en ting mere. Hvorfor får du sat en ir-modtager op hvis du bruger et wireless tryk? Du kan da bare købe en wireless fjernbetjening, så behøver du kun at programmere og sparer elektrikeren.
Jamen det er fordi jeg gerne ville kunne styre lysdæmpning og tænd/sluk af kontakter, udkørsel af markise osv fra min Logitech Harmony 1100 remote, håber så bare det kommer til at virke men det mener han det gør :)Det andet ville ellers have været nemmere ja, men synes sku bare der er et eller andet over at alt bliver styret af en fjernbetjening.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok