Hop til indhold
  • 0

Wireless kombi dimmer med stor forsinkelse


Kenth Jensen
 Share

Spørgsmål

Arrgh, gik ellers og var så super glad for min wireless IHC installation, der efterhånden har virket fint i to måneder.I dag er en af mine Wireless kombi dimmere pludselig begyndt at virke med stor forsinkelse.Min sluk alt og tænd alt funktion tænder og slukker pænt alle wireless dimmere, på nær denne ene dimmer, tænd og sluk kommer konsekvent 2 sekunder bag efter alle de andre lamper.Det har som sagt virket uden problemer de sidste 2 måneder, og problemerne er pludselig opstået, endda uden at jeg har pillet ved noget.Jeg har prøvet at tage strømmen fra dimmeren, genstarte controlleren og uploade projektet på ny til controlleren, uden at det hjalp.Det rigtige pudsige er dog at problemet ændrede karakter efter jeg uploadede projektet på ny, inden jeg uploadede, virkede sluk og tænd alt også med forsinkelse, men min 1.2.03.d blok kunne slet ikke styre lampen.Efter upload virker 1.2.03.d blokken helt normalt uden forsinkelse, men som sagt er der 2 sekunders forsinkelse på tænd og sluk alt.Har prøvet med service view, og lysindikering og diverse værdier opdateres øjeblikkeligt derinde når der tændes og slukkes, men virkeligheden halter altså efter.Nogen der har nogen idé om hvad der kan være galt, er helt i vildrede om det er et SW eller HW problemVedhæfter lige mit projekt [file name=EndeligUdgave_2010_01_07_v1.vis size=312081]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/EndeligUdgave_2010_01_07_v1.vis[/file]

EndeligUdgave_2010_01_07_v1.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Så blev problemet løst :) Jeg slettede de to scenario links i projektet som gav problemer, uploadede projektet til controlleren, afprøvede det.Der efter oprettede jeg scenarie linkene igen i projektet, så projektet i princippet var helt identisk med det oprindelige, uploadede det til controlleren igen, og vupti problemet var væk.Godt nok en halvgrim software fejl i controlleren, da fejlen var opstået helt af sig selv, uden at jeg havde pillet ved controlleren i over en uge.Kan se nu at indlægget skulle have været postet i software kategorien i stedet for hardware.Lidt pinligt for LK at have sådan en dum fejl i deres firmware :huh: Men mange tak til ABO for tippet, er det noget du har oplevet før?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok