Hop til indhold
  • 0

udendørs lys


per andersen
 Share

Spørgsmål

hej.Kan nogen hjælpe med dette.udelys skal tænde på skumringsrelæ fra kl 06:00 om morgenen, til kl 24:00 om natten. Derefter tager pir føler over fra kl 24:00 til kl 06:00. Samtidig skal der være mulighed for konstant lys, og så skal det være således at når sommerhuset forlades om efteråret skal udelyset kun virke på pir føler hele døgnet.version 2,0.på forhånd takper

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Så er jeg blevet færdig. Jeg vedhæfter projektet og en beskrivelse. Jeg har lavet en del udgange til status. Dette er gjort fordi det er en blok, som har flere forskellige tilstande. Jeg vil anbefale dig, at invisterer i et 24 volt output, så du kan lave et panel med lysdioder der fortæller hvordan blokkens tilstand. Jeg har i en anden tråd i dette forum, vist hvordan jeg selv har lavet et statuspanel. Du kan også benytte LK's tastetryk med statuslamper. Problemet er, der kun er 2 lamper og ikke de 4, som denne blok helst skal bruge. Mit statuspanel, med 8 dioder, koster ca. 50 kr. at lave. Jeg vidste ikke hvordan du ville kunne skifte mellem sommer og vinter. Jeg har lavet det, så du kan gøre det automatisk på nogle datoer, eller manuelt, når i forlader huset. Under indstillinger vælger du, hvilken metode du vil bruge.Jeg håber det virker, ellers må du lige vende tilbage. Mvh.Michael [file name=Lys_sommerhus.zip size=81471]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Lys_sommerhus.zip[/file]

Lys_sommerhus.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja så glemte jeg at komprimere i ZIP, i stedet for RAR. Du får den lige som ZIP. [file name=Lys_sommerhus-e779d68739ed7a3e9cb26e65cb1e8207.zip size=60930]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Lys_sommerhus-e779d68739ed7a3e9cb26e65cb1e8207.zip[/file]

Lys_sommerhus-e779d68739ed7a3e9cb26e65cb1e8207.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok