Hop til indhold
  • 0

Flere tryk funktion med et tryk


Thorbjørn skelboe
 Share

Spørgsmål

HejVille høre om det var muligt at lave en funktion hvor hvis man trykker en gang så tænder udgang 1 fx. vis og hvis 2 gange så udgang 2 og 3 gang så udgang 3altså1tryk = udgang 12tryk = udgang 23tryk = udgang 3men skal ikke være en rullefunktion hvis i forstårved ikke om det er muligt at lave men alt for kompliceretlille mig at finde ud af at lave så håber i kan hjælpeHilsenThorbjørn skelboe

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg bruger funktioner i alle mine rum. Jeg har valgt at tage udgangspunkt i standard blokken scenarier, jeg har så valgt at programmere en blok, til at styre den med. Blokken vil gå fra 1 til det antal man har brug, dog max. 8. man kan samtidig vælge et bestemt punkt i forløbet og man kan også vælge, hvad et langt tryk skal gøre. Det vigtigste er at man lader al styring af scenarier gå gennem styringsblokken. Jeg vedhæfter et projekt, hvor man kan se hvordan det bliver koblet sammen. Jeg synes det giver et stort overblik og mulighed for at udvide, samtidig med at man er meget fleksibel. Jeg har i alle rum lavet scanarie 8 til sluk alt i rummet, hvor jeg lader et langt tryk aktivere den funktion. det er samtidgig muligt i styringblokken at koble andre til direkte at slukke alt, ved at sætte dem på indgang 8.Håber det kan bruges.Mvh.Michael [file name=Scenarievalg.zip size=8766]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Scenarievalg.zip[/file]

Scenarievalg.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok