Hop til indhold
  • 0

IP commandoer


Gert i Hjøllum
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Hej,Nej det findes desværre ikke, da Lk fastholder deres holdning om at IHC er til et typehus på max 250m2 og derved ligeledes fastholder deres holdning til at kunne snakke med andre systemer via IP, som et NEJ TAK.Tro mig den har været oppe og vende mange gange ;) LANIP ville være godt når man skulle binde controllere sammen, men når vi tænker på at de stadigvæk kun har startfirmwaren på markedet her knap 1,3 år efter frigivelsen af visual version 2, så har LANIP nok lange udsigter:ohmy: Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC KonsulentIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der ligger et par beta af LK IHC Firmware til den nye controller herMen det er 100% på eget ansvar, og jeg tror ikke at der er nogen af dem der har den fine funktion i sig.Jeg snakkede med en tidligere LK-mand for en måneds tid siden, og han sagde at der i deres Sceneview/Scenedesign skulle ha' været noget hvor du kunne benytte flere controllere på en gang, i den controller vi har i dag, men det var ikke helt færdigt da de udgav controlleren, og det er derfor ikke med i den endnu./Jakob Bruun

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Næ desværre ikke, så kunne det være at der skete lidt mere på firmware fronten.Lk er idag \"bare\" et brand og al udvikling er lavet hos =S=, der ligeledes laver firmwares til resten af verden og det er så den firmware at du har kunne finde eg fra Holland mm.Men det er desværre mange gange kun en \"nummerændring\" der er altså ikke de store ændring i forhold til den version som LK har på markedet.Næ jeg tror og håber at grunden til at deres henholdenhed med at sende nye firmwares på markedet er at de venter på deres varmestyring, der netop kræver en nye firmware oog de tidligere lovet at det skulle komme til dennne vinter - men lad os nu se.Med venlig hilsen Allan GøndahlIHC KonsulentIHC123.dkIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok