Hop til indhold

Help! fra wirel. contr. til wirel. contr. m. View


Recommended Posts

Jeg er gået fra en IHC Wireless controller til en IHC Wireless controller m. Viewer.. Dertil opstår så følgende problemer: Jeg har prøvet at overfører programmeringen fra den gamle controller til den nye, og her sker der så det at hvis jeg fx. tænder lyset i køkkenet, og lige så gerne vil tænde lyset på toilettet, så slukker den lyset i køkkenet. Skal desuden trykke 2 gange på kontakten til toilettet, da man først gang bare slukker køkkenlyset og derefter tænder lyset på toilettet. Har så prøvet at lave programmeringen om, da jeg havde lavet nogle hjemmelavet funktioner til den gamle controller, og har derfor slettet dem nu og brugt de standard funktioner som er i den nyeste version af Visual. Dette gør dog ingen forskel, og kunne derfor godt tænke mig at vide hvad jeg lige skal stille op i denne situation. Alt har virket fint, inden jeg fik denne nye controller. Men eftersom det er en nyere software der er installeret, er jeg ret forvirret i hvordan jeg får løst problemet..Håber nogen der kan hjælpe..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,jeg havde nøjagtigt samme problem da jeg skiftede controller.Jeg fandt så ud af, at der var en løs forbindelse på en af datalinierne, og det gjorde altså at styringen opførte sig noget mærkeligt.Håber det kan hjælpe lidt.Husk at genstarte efter du har rodet med signalerne./Tim

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok