Hop til indhold
  • 0

touch wireless lampeudtag


Morten Johansen
 Share

Spørgsmål

Hjælp hvordan laver man lampeudtag dimmer touch i den ny ihc ver 2.6Jeg har ved hæftet programmet fra ver.2.01det er wireless 80mm lampeudtag 1 tast jeg mangler kan man copy funtionen over i 2,6 ver. [file name=Scenarier_med_2_lysd_mper.vis size=86344]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Scenarier_med_2_lysd_mper.vis[/file]

Scenarier_med_2_lysd_mper.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejJacobs løsning er rigtig god, men husk at produkterne ikke må være "touch" (fra tidligere version) da et internt regulerings retnings flag vil give dig problemer. (du kan opleve at den ene kører op og den anden kører ned ved fælles regulering)Opret istedet nye dimmer produkter i 2.6 og du får dermed aldrig problemet.ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har måske ikke skrevet mit problem godt nok.Hvordan laver man 1 tast betjent lysdæmper i ver 2,6 med 1.2.03c Mangler i installations siden den gamle wireless,produkt med kun touch mens den nye er med tænd reguler/op samt sluk reguler ned.Hvad gør jeg i funktions siden når der vælges 1.2.03c(tænd/sluk reguler op/ned) okog hvad så ?Jeg ved hæfter gammel programMVH Morten [file name=lys_ops_tning.vis size=86343]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/lys_ops_tning.vis[/file]

lys_ops_tning.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg bider alt i mig igen. Har lige snakket med LK og fik der forklaret hvorden det lige hænger sammen... Dog skal det lige siges at da jeg først snakkede med dem snakkede jeg med en gut der åbenbart sad med den gamle firmware ( fandt vi sammen ) id af så der var ikke meget hjælp der.... Men som sagt bider jeg det hele i mig igen... Og ja det fungre 100% efter hensigten nu :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok