Hop til indhold
  • 0

Ting der ikke kører 100% efter den nye firmware


Tejs Rasmussen
 Share

Spørgsmål

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Uha.. det er simpelthen så svært at svare på..Alt kører perfekt på nær belysningen i min carport.Sådan skulle det virke:Det styres af 2 uni 400 dimmere. (Skyldes at der er for mange lamper til at kunne styres af en)Der er lagret 2 forskellige niveauer i hver dimmer, sådan at der hele tiden er lys med et lavt niveau, når skumringen slår til i tidsrummet mellem 6:00 og 23:00.Tænder man manuelt stiger lysstyrken til niveau 2.Det samme gælder hvis man aktiverer pir-sensoren i carporten.Når PIR tælleren når 0 sænkes lysniveauet igen.Fejlene jeg oplever er følgende:- Det er betinget af mit skumringsrelæ, men lyset kører ofte i dagslys. Andre gange er der ikke lys, når det er mørkt.- Tænder jeg manuelt reagerer dimmerne nogen gange og andre gange ikke. Det samme gælder for PIR-sensor.- Nogen gange kører de 2 lyszoner i utakt, sådan at det kun er den ene der tænder og trykker man så igen går den ene zone til niveau 2, men den anden slukker.(Alle udgangene i programblokkene går fuldstændig ens til dimmerne) Før kørte lyset i carporten perfekt, men jeg havde nogle andre problemer inden for hvor lyset pludselig tændte på min søns værelse om natten - MEGET irriterende. Derfor opgraderede jeg og fik så fejlen i carporten - dejligt!Når jeg kører simulering på det i Visual kører det hele perfekt og som det skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok